lauantai 10. helmikuuta 2024

9.10.2012 - 14.10.2012 - Kiukuttaa

9.10.2012


Jumalauta noita spämmääjiä. Tänään tuli guestbookiin taas yksi spämmiviesti. Sinne ei tule ollenkaan asiaviestejä, vaan pelkkää roskaa. Viuh - sinne se lensi tiehensä kuin leppäkeihäs, ja taas on vain nuo samat neljä viestiä vieraskirjassa.


Ei tänne tosiaan kukaan muu eksy...


14.10.2012


Paskiaiset jatkavat häirintää. Se helvetin huumeidenmaahantuojasomali soitti taas puolenyön aikaan pitkän, pitkän hiljaisuuden jälkeen. Kuten ennenkin, löin "luurin" korvaan sanomatta mitään, mutta neljännellä soitolla päätin vääntää asian rautalangasta tervehtimällä sitä elämänpilaajaa "FUCK YOU" -tokaisulla. Toivottavasti vihdoinkin meni kaaliin. Pitäisikö vaihtaa puhelinnumeroa?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Suomalainen yhteiskunta - minne menet?

Tuntuu siltä, että olen etääntynyt suomalaisesta yhteiskunnasta ja täällä elävistä ihmisistä. En löydä mitään yhteistä itseni ja kaiken muun...