torstai 1. helmikuuta 2024

30.4.2012

Hyvä juttu tässä elämäntilanteessa on, ettei ole enää lunta. Ei tarvitse enää katsoa nenänvartta pitkin niitä hulluja, jotka pyöräilevät talvella. Mitä järkeä on taittaa matkaa pyörällä kun maassa on lunta? Sehän on vain hidasta ja vaivalloista. Kokemuksesta tiedän. Pyöräileminen on myöhäiskevään, kesän ja syksyn puuhaa. Talvella on fiksumpaa käyttää jalkoja tai sitten isompia kulkupelejä.


Mihinkähän muottiin minä tässä vielä päädyn...? Vai jaksanko enää mitään?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Suomalainen yhteiskunta - minne menet?

Tuntuu siltä, että olen etääntynyt suomalaisesta yhteiskunnasta ja täällä elävistä ihmisistä. En löydä mitään yhteistä itseni ja kaiken muun...